فردا حساس ترین وقت تاریخ لیگ برتر جام 13 کدام رنگ؟!

فردا حساس ترین دیدارهای تاریخ لیگ برتر انجام خواهد شد.
این در حالی است که تیم ملی هم خود را برای جام جهانی آماده می کند و رقابت های بازیکنان برای حضور در جام 2014 اوج خود را خواهد داشت.
اما 5 تیم از 16 تیم حاضر برای قهرمان شدن خواهند جنگید که شانس بردن جام برای فولاد خوزستان بیشتر از دیگران خواهد بود و 3 تیم برای بقا در لیگ برتر.شانس تیم ها این طور خواهد بود که اگر نفت تهران سپاهان را ببرد تیم های دیگر باید برای دوم و سوم تلاش کنند. اگر نفت تهران ببازد یا مساوی کند آن وقت بقیه تیم ها امید دارند که قهرمان شوند. که حساس ترین دیدار به قطع یقین این دیدار خواهد بود. دومین دیدار حساس داربی سرخ تبریز و آبی تهران خواهد بود که شانس استقلال را برای قهرمانی کاهش می دهد تراکتور که بعد از 13-14 بازی هفته پیش استقلال خوزستان رو برد می خواهد این بار همتای تهرانی اش را ببرد و شاید مهاجمش آقا کریم انصاری فرد برای دومین بار آقای گل لیگ شود که انگیزه او را دوچندان کرده است و پرسپولیس هم باید با استقلال خوزستان دیدار کند که برای کمک به تیم همشهری اش مثل سال های پیش که در مقابل استقلال آمد و جام را از استقلال گرفت می آید.
در آن طرف فجر سپاسی و ذوب آهن و داماش گیلان برای بقا می جنگند. ذوب آهنی که سال های پیش برای قهرمانی تلاش می کرد الآن چه شده که به این وضع افتاده و از سقوط فرار می کند. در اینجا هم شانس فجر برای سقوط بدک نیست چون بازی فجر خیلی سخت تر از دو بازی دیگر است.برنامه بازی ها به شکل زیر است که همه بازی ها فردا جمعه 22 فروردین 1393 رأس ساعت 19 برگزار خواهند شد:

استقلال خوزستان - پرسپولیس
داماش گیلان - مس
استقلال - تراکتور
فجر سپاسی - ملوان
راه آهن سورینت - ذوب آهن
سپاهان - نفت تهران
گسترش فولاد - فولاد
صبای قم - سایپا
منتظر می مانیم ببینیم در کنار تراکتور قهرمان جام حذفی کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود و کدام تیم ها در کنار تراکتور با توجه به سهمیه سال آینده در جام باشگاه های آسیا حضور خواهند داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 / 1 / 1393برچسب:, | 16:36 | نویسنده : محمد جواد ملائی |